zondag 15 januari 2012

Terug van weggeweest

Hallo
Wegens medische redenen heb ik even mijn blog opzij gezet. Zelfs zo erg dat ik nu weer de cursus moest raadplegen hoe ik er weer een artikel kan opzetten. Toch wel erg hoe snel m'n op bepaalde leeftijd toch begint te vergeten hé.
Afin, ondertussen zijn we weer gestart en wens ik iedereen alvast een super muzisch jaar toe !! Ik eindigde het jaar alvast met een kus van de olifant die wel degelijk door merg en been ging hoor ! Weer een ervaring rijker !

Wat coachen betreft hoop ik op het einde van de week een ervaring mee te delen. Ondertussen komen ook de boeken binnen van Marcel Broodthaers en kan ik me daar ook stilletjesaan in verdiepen. Nog enkele muzische dagen op school te organiseren, coördinatie van het schoolfeest waar alvast Yves Bondue en groepje een muzisch spektakel zullen brengen, de eerste communieviering muzikaal ondersteunen alsook de afscheidsviering van het 6de lj staan allemaal nog deels op mijn programma.  Vervelen staat zeker niet in mijn woordenboek.

Tot dinsdag,

De hapjes liggen deels in de frigo, nieuwjaarsbrief zit in het hoofd, de drank wordt ons geoffreerd...   hoe kunnen we nog beter starten???

tot dan

katlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten