maandag 30 januari 2012

Lien in Suriname

Gisterenmorgen is mijn dochter vertrokken naar Suriname voor een stage van 4 maanden. Zij krijgt er het 3de leerjaar maar wordt ook gevraagd om creatieve muzieklessen te geven in de andere jaren. Verder hopen ze ook dat Lien voor de wiskunde-oefeningen leuke spelletjes vindt op pc. Leerkrachten daar gebruiken deze weinig en de directie wilt dat er ook meer invoeren.
Ze hopen dus via een jonge kracht nieuwe ideeën binnen te krijgen binnen de school ! Ik heb mijn blog alvast toegevoegd op het hare. Misschien doet ze daar ook wat ideetjes op van collega's muzocoachers.
Ondertussen is mijn dochter heel goed toegekomen en reeds geïnstalleerd in haar huisje. Het is er ontzettend warm!
Gelukkig lukt het skypen want zo is ze toch nog een beetje dichtbij hé.
Desondanks zullen we haar ook wel missen. Maar ik ben toch blij dat ze deze kans heeft aangenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten