dinsdag 15 mei 2012

Eén 'MUZINE' in je kast?

Na veel zwoegen en zweten, lange dagen en korte nachten maar ontzettend veel adrenaline is ook mijn tijdschrift klaar! Heel fier dat ik het, op wat verbeteringskes na, toch helemaal alleen heb klaargespeeld. Desondanks zal dit voorlopig toch een 'uitzonderlijk exemplaar' zijn dat in beperkt aantal reeds gedrukt is. 
Wens je graag een exemplaar, reageer dan snel op dit artikeltje. Op 29 mei zal jou dan een 'Muzine' persoonlijk overhandigd worden door de redacteur haarzelf. 

2 opmerkingen:

  1. Schitterend dat je het toch hebt klaargespeeld!!! Moet voor jou zowat de grootste uitdaging geweest zijn binnen deze opleiding! Ziet er ook nog leuk uit ook!

    Grtz Edwin en tot deze namiddag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MUZINE
    Ja! Ik wil zo’n Muzine in mijn kast!
    Liever nog op mijn nachttafeltje… Want het leest lekker!
    Ik kon er ook mee kennismaken op je eigen school, waar ik persoonlijk kon proeven van een toch wel muzische sfeer.
    Ik kwam natuurlijk ook op een goed moment: een tot muzo-animatief en creatief fantasie-event omgebouwd schoolfeest met djembé, dans, zang en schilderen, uitmondend in een paar zeer interessante tentoonstellingen.

    BeantwoordenVerwijderen